01 januari 2010

Välkommen 2010

En underbar dag har vi haft här hemma. Sov länge. Gick på promenad i underbart vinterväder!

Jul och nyår 2009 075 Jag älskar verkligen årstidernas växlingar. I dag en riktig vinterdag!

Jul och nyår 2009 076

Körde lilleman till sin pappa då det vankas pappahelg. Såg en film jag hört om länge: Rachel getting married. Annorlunda men bra!

I går var vi på underbart god middag hos goda vänner! Här ser ni Malin och min karl Magnus.

Jul och nyår 2009 055 Och här några av de andra gästerna: Linda, Jocke, Peter, värdinnan Linnea och Henrik.Jul och nyår 2009 059                          Susanne och blundande LindaJul och nyår 2009 063 Fredrik, ser ut som han har smutsig tröja men det är nog linsen på kameran.Jul och nyår 2009 062 Vid tolvslaget kom Axel över. Han ville ju verkligen inte följa så han var hemma och såg på hockeyn och stekte oxfilé så brandvarnaren tjöt :) Jag blev själaglad att han kom!Jul och nyår 2009 071                     Ett bra kort på min snygga makeJul och nyår 2009 060 Tack Stefan och Linnea för en fantastisk ordnad middag! Nu bestämmer vi oss för att 2010 blir ett fantastiskt år och att hela 10 talet blir ett bra decennium!

God fortsättning alla mina läsare!

1 kommentar:

Maribella sa...

Ser ut som ni hade det mysigt igår! Vi med, men glömde förståss ta bilder!
Kram, och klart 2010 ska bli ett kanonår!