16 januari 2010

Sandaler (mitt i vintern)

Dagens fynd. Ecco sandaler på rea (inte ½:a priset direkt men ett par hundra var dom nedsatta) Har ju haft en del grunnerier vad man ska ha på sig både på kroppen och fötterna på onsdag när vi reser. Detta är svaret. Jeanskjol, strumpbyxor (som man tar av innan man är framme) dessa sandaler, t-shirt och kofta får det bli. Jag har haft många Ecco skor/stövlar genom åren och dom är liksom gjorda för mina fötter.Bild0493 I kväll skall mannen bort på grabbmys (det stod faktiskt så, anar att det är lite ironiskt) Jag skall vara ensam hemma och det är inte ett dugg synd om mig för det. Händer så (för) sällan att jag njuter av varenda sekund. Jag har laddat med färska smögenräkor, rökta räkor, avocado och en bit baguette. Till det ett avsnitt Robinson, en god bok, korsordet i dagens Aftonblad och kanske lite Lotta tidningar!

3 kommentarer:

Maribella sa...

Nice shoes!!
Vill ha dej som personal shopper någon gång!!
Snygga grejer till bra priser!
Kram

Åsorna sa...

Det där är ju inga sandaler. Det är ju finskor, säger lillasyster.
Dina resekläder låter som en utmärkt reseoutfit!

Anonym sa...

men nu blir jag riktigt avundsjuk. Inte bara för att du ska till solen, nepp. Du lyckas fynda på MQ Esprit och nu ett par skor. Nu blev jag taggad till hälsosamma veckor så jag kan shoppa ifatt dig i april. Ha en skön resa och ta hand om pappsen din
kramen
Susanne