20 januari 2010

Resklar

Pappsingen har lite resfeber men inte jag. Kommer väl när man anländer Arlanda gissar jag. Jobbat på dagen. Hemma och har vägt resväskor och stuvat om lite (inte pågrund av vikten) Tänk att de är så petigt vad väskan väger och inte människan. Gissningsvis är ju människorna mycket tyngre än packningen. Nåja, glad är jag för ve och fasa om man var tvungen att väga sig själv vid incheckningsdisken.

På Arlanda skall vi växla pengar, checka in, passera säkerhetskontrollen (tog aplång tid för Åsorna) Äta middag och kanske titta lite i affärer och till sist boarda. Nästa inlägg från Thailand  i morgon!

Tjingeling och se till att klä er efter väder ;o)

1 kommentar:

susanne sa...

Hoppas resan gick bra. Själv avskyr jag att flyga, så tack för den underbart trygga bilden på flygplanet:)Nu kommer jag vilja flyga ännu mer..NOT.
Ska sitta här hemma i kylan och sticka mössor medans du njuter av solen och den härliga omgivningen.
Kramen