19 januari 2010

Packad

Bild0494

Efter en dag på jobbet har jag nu landat hemma. Pappa har kommit och alla mina grabbar har varit här för att äta middag och umgås med sin morfar. Hemlagat pyttipanna med stekta ägg och rödbetor. Gillades av alla. Nu har pappa landat i soffan i väntan på Mästarnas mästare och vädret (som han ser/lyssnar på flera gånger av dagen) Axel är och tränar, jag bloggar och ska packa lite till. Raka benen ska jag ju också hinna med så detta inlägg får bli kort (inte för att jag har SÅ mycket hår på benen att det kommer ta hela kvällen utan för att jag har mycket att göra rent generellt)

Vi hörs väl i morgon? Ett litet inlägg kommer jag nog att hinna innan vi åker!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsa till Kjell. Det var väääldigt länge sedan. Hoppas ni får en härlig resa! Hälsningar Mona från Smébacken och fd Åsmansbo-granne

Åsorna sa...

Åh kan ni inte komma snart!
Åsa har inte använt sin handväska en enda gång sen hon kom hit. Däremot är det praktiskt med ryggsäck.
Är du gullig och skickar ett SMS när ni satt er i transferbilen så att vi vet ungefär när ni kommer.

Trevlig resa och ses snart
Kram

Lotta sa...

Trevlig resa önskas dig och pappsen.

Avis, inte jag inte :-)

Anonym sa...

Ha en trevlig resa och hälsa pappa och tjejerna. Ska bli kul att följa er.
Kram mamma