04 januari 2010

En lite sorglig dag

Jag som egentligen har semester har varit på jobbet idag. En oerhört tragisk händelse har hänt under nyårshelgen och kände att jag måste åka in. Känns bra så här efteråt.

Sorgligt också att JVM laget förlorade mot USA inatt. Jag var vaken av och till och trodde i min dvala att det var vi som ledde med 4-2 när det helt plötsligt med 2 minuter kvar visade sig vara USA. Nåja, ett brons är ju heller inte illa pinkat om vi nu vinner matchen i morgon. Och i övermorgon kommer Lucke hem.

Mitt i allt sorgligt finns 2 ljusglimtar:

MQ rean. Fyndat 3 riktigt fina plagg! En naturvit skjorta, en svart kjol från Esperit och en vinröd kofta.

Vi skall gå på hockey med Henkan och Fia och se SSK spöa Timrå.

PS Denna ljudbok fick jag i julklapp av maken. Den har jag läst/hört ut i dag DS

4 kommentarer:

Lotta sa...

Ljusglimtar är viktiga, bra där :-)

susanne sa...

Nice att få shoppa lite. Esprit är en favorit affär, lite avvis är jag allt. Hoppas hockeyn fick ett "lyckligt" slut.:-)
Susanne

Maribella sa...

Lie trist dag, men imorgon blir bättre!
Det tror jahg iofs inte att jag måste upplysa dig om, du är en av de mest positiva människor jag vet!
Kram

Maribella sa...

Bra skriket! 2p är bättre än inga alls!