27 april 2009

Ung (nåja) man söker...


Jag har en vän från en stad i mellansverige som behöver hjälp att träffa trevlig (och snäll) kvinna. Han ser bra ut, möjligen lite lik Robbie Williams tycker Pernilla R, frågan är om det är till sätt eller utseende har jag inte helt klart för mig. Han gillar inte knark (och det gör ju inte Robbie nu mer heller) men kan tänka sig en måttlig mängd alkohol någon enstaka gång. Intresserad av sport och golf.

Referenser kan lämnas (inte som pojkvän men som person)

Endast seriösa svar


Posted by Picasa

3 kommentarer:

Lotta sa...

Vännen, vad du är rolig!
Jag som har träffat mannen i fråga tycker inte att han liknar Robbie varken till sätt eller utseende. Trevlig är han och dansar hyfsat tror jag bestämt. Jag håller tummarna för att kontaktannonsen ska funka. Kramkram Lotta

Anonym sa...

Kan man få anmäla sig på din dejtingsida kanske:-)
Trevlig Valborg på er
Kram mamma

Anonym sa...

Nu är det så här att jag var med när mannen i fråga blev kallad "Robbie" för första gången!
På en krog i Göteborg står jag och "Robbie" och några fler och pratar när en sextiårig kvinna kommer fram och knackar honom på axeln och säger" Ursäkta men jag måste bara få säga att du är SÅÅ lik Robbie Williams"! Jag antar då att det var utseendet hon syftade på?!
"Robbie" blev sött röd om kinderna och tackade så mycket.....
Lycka till "Robbie" i ditt sökande efter den sanna kärleken.