13 april 2009

En stilla bonusledig dag (skönt!)

Min Magnus, fotograferad under vår lilla eftermiddagspromenad.
Vi var hemma på "vår gata i stan" redan runt 10. Där har vi inte gjort mycket. Tvättat förstås samt lagat en jättegod kräftrisotto (jag) Vi har skedat i soffan, läst kvällstidning samt då även hunnit med en liten promenad. Lite kul och se vad som hänt i folks trädgårdar sedan sist. Våran måbärshäck har växt och blivit lite grön bara under påskhelgen! Tobias har rensat och gödslat deras sida så nu måste ju vi också ta tag i vår sida.
Pratat med mamma (hon packar inför sin flytt) och pappa (han mår mycket, mycket bättre!) Med Oskar som så gärna vill flytta till annan lägenhet (han bor pyttelitet utan ballkong)
Visst är det underbart med våren när allt spirar och gror!
I kväll skall vi se Arn (den andra filmen, vi såg ettan på bio) Veckan som kommer ser i stora drag ut så här:
Jobba 06.30-15 tis - fre (kortare i morgon, längre på onsdag)
I morgon ska jag till frissan (sist jag var där var den 30 dec. Sling & klipp. Jag har långt, tjockt och tungt hår som är snyggt i en timme när man försöker göra sig fin. Har inte bestämt mig hur jag vill göra. Korthårig skall jag inte bli men 1 dm kortare??)
Byta till sommardäck
IKEA (kökslucksbeställning)
Åland (med Eva, Kamilla och Annelie)
Lukas fyller 19 år (lördag)
Träna 2 ggr (tis + tors)
Fort kommer den att gå gissar jag när det bara är 4 arbetsdagar!


1 kommentar:

Maribella sa...

Mycket på gång denna veckan!! Ska du till L på fredag?