30 april 2009

Förenklar bloggandet

Min lillasysters fru Åsa är en teknisk en. När vi är ute på resor har hon alltid teknikansvaret. Är det något som strular med mobilen, kameran eller så, så kan alltid Eken fixa det.

P2070024

Hon har även sagt till mig för lääänge sedan att det underlättar bloggandet att använda Windows Live Writer men inte för ens i dag har jag gjort slag i saken och satan i gatan så enkelt livet (eller åtminstone bloggandet) blev!

(I går då jag hade min superstressiga dag höll jag på att få psykbryt när jag inte fick mellanrum mellan raderna i mitt inlägg!)

Så till min allra bästa svägerska Åsa vill jag säga TUSEN TACK! Och trevlig valborg! (men det önskar ju jag er alla läsare) Vi hörs senare.

3 kommentarer:

Svägerskan sa...

Hej Marie,

Ja visst gör Windows Live Writer underverk för oss bloggare!
Tusen tack själv för att du tog det där fotot på mig. Tror inte att det finns ett bättre foto på mig:) Har ju även det som profilfoto på FB :)
Ha en toppenskön Valborg och hälsa familjen.

Anonym sa...

Trevlig valborg alla. Jag åker söderut idag.
Kram mamma

Lotta sa...

Och jag förstår förstås inte någonting. Har aldrig hört talas om Windows Live Writer.

Trevlig Helg