24 april 2009

Känn ingen sorg för mig Göteborg

Satan i gatan vilken skillnad på våren i Göteborg och Stockholm! De ligger fan i mig 2 veckor före oss!
Utslagna björkar (mitt favvoträd näst lönnen)

Min älskade karl när vi avnjuter en kall öl och lunch på avenyn


Underbart "vaddetnuärförträd" i full blom! Nu är vi i Göteborg på SNPF:s årliga konferens (jag konfererar varenda helg nu för tiden ;o)) Mannen är medlem och jag är med som anhörig. Föreläsningar som dock intresserar en sjuksyrra som mig. I kväll skall vi på mingelmiddag. 3 till från mannens arbetsplats (tillika min förra) är med oss samt Anders som vi också väl känner.

Nu väntar mannen & Co i baren på mig som prompt ville lägga ett inlägg innan jag gick ner. Vi bor alla på Gothia towers där även hela eventet är.
Hejhopp, hörs i mor´n mina vänner/läsare!

1 kommentar:

Lotta sa...

Hej vännen, ha det riktigt trevligt i Göteborg. Hälsa alla jag känner :-))