14 april 2009

Frissa besök

Nyklippt och slingad Kanske ni inte ser så stor skillnad? Det gör jag! Klippt minst 1 dm fram och klippt upp det, har kvar längden men klippt bort MASSOR av hår. Solen lyser på mig, därav kisningen (jag är rätt ljuskänslig men tyckte det skulle se väl kaxigt ut med solbrillor) Min frissa Katarina gick jag hos i 13 år innan jag bytte för några år sedan, nu har jag dock hittat tillbaks. Hon är verkligen duktig!

Jobbar hemifrån på em, snart klar med statistiken förutom 2 som jag måste ta muntligt i morgon. Almanackan full på jobbet i veckan och nästa och nästa, känns väl sådär. Men det är väl det man får lön för, anar jag.

Underbart väder, skall nog gå och träna samt flirta med mannen om han inte kan byta mina däck. Jag som haft svart bälte i bantning (går ner lätt som en plätt när jag tar tag i det men tyvärr upp lika fort) orkar inte ens ta tag i saken. Lider när jag inte kommer i alla snygga kläder som hänger i min garderob. Och inte blir man piggare av att vara tjock. Ska nog sluta fundera på snyggheten eller kläderna och fokusera mer på hälsan, vad för energi min kropp behöver (inte franska blåmögelostar, de är nog mer för själen)

I går såg vi den 2:a Arn filmen. Är det någon som vet om det bara är 2 filmer, fick för oss att det var 3 men han dör ju??!

4 kommentarer:

Maribella sa...

Fiiint!! Det ser längre ut...fast det är kortare!! Bilden eller uppklippningen?!?
Tråkigt att du inte hänkar på fre, du hade ju kunnat säga att den 18:e INTE passa för båtresa!!
Kram

Åsa E R sa...

Tokfin i håret blev du!

Anonym sa...

Lika fin som alltid <3 Kram lollo

Anonym sa...

Jag är glad att du hänkar oss snygging ;)
Kram/ Eva