02 april 2009

Min torsdag

Jääääättelångt möte på jobbet i dag. Tryck i telefonen (satt till 9,20) Hämtade sedan min nya mobil (så tjejig!)Nu vill jag egentligen ägna mig åt den i kväll för att lägga in och profilera den som min men det får vänta. Den heter nokia 5310 express music och är vit och silver!

Hem för att plocka ur diskmaskinen (det kan tydligan inte göras på mornarna) städade badrum och lagade mat. Ett snabbt inlägg för att nu hasta på ishockey. Skall se SSK säkra en plats i elitserien nästa säsong samt städa rinken efter matchen. Nåde den som kastar snus och popcorn i rinken i kväll!
Oskar sjuk (bara för jag var tacksam att de var friska i gårdagens inlägg) Han har samma bonnförkylning som jag nyss hade (nyser 20 gånger på raken, snorar och hostar)Lukas har åkt till Källfjället för något vildmarksprojekt och jag och lilleman åker och kollar hockey och städar.

Heja SSK!

1 kommentar:

Maribella sa...

Hej hopp!
Tur att de vann igår, blir det inte liiite mindre smutsigt efter en vinst?
Vilket härligt väder, ska ni hålla på ute i helgen? Vi ska nog börja gräva för lusthuset!
Kram