17 maj 2009

Zetas

När jag just kommit hem från min morgonpromenad messade Maribel och undrade om jag vill hänka till Zetas. Klart jag ville. Oskar, jag hoppas att du läser detta (och tittar på bilderna) En sån här vill jag bara ha i morsdagspresent eller 43 årspresent.Vilken fin miljö, men jösses vad mycket folk! Värre än IKEA. Jag handlade mest småsaker men Maribel köpte hägg, spalje och lite annat.Åh, vad jag vill att häcken (måbär) ska växa fort. Otroligt vilken insyn vi har på vår tomt. Men det hänt mycket på den korta tid vi bott här (2 år)
Köpte pelargoner och planterade i diverse krukor och lådor. Förr brukade jag handla utekrukväxterna till skolavslutningen men va fasiken, jag vill njuta av dom längre än så.
Hörs senare!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Hej vännen, jag har aldrig varit på Zetas. Jag har också träffat Maribel idag. Var en snabbis hemma hos Mats & Anna. Stressad som jag var hann jag inte prata med hennes så mycket. Hon såg ut att må bra. När det gäller hennes hus och tomt är fint bara förnamnet. Ser på bilderna i detta inlägg att ni också har fint. Kram kram Lotta

Anonym sa...

Så fint du fått redan! Jag har också fått fint(inne), har fått upp gardiner och skena i taket i vardagsrummet. har också hunnit ta en promenad med stavarna och hittat en roligare väg till jobbet. Jättevackert var det.
Kram mamma

Maribella sa...

Tack för sällskapet!
Så fint det blev med pelargonierna!!
Jag var till Plantagen för att köpa kryddor till min nya låda, fanns bara Isop och Johannesört...vad kan jag ha det till??
Kram