18 maj 2009

Min hibiskus och jag

Kolla min hibiskus! Jag anar att det är tantvarning på mig och min blogg som ofta handlar om blommor. Ni ser väl de 2 stora knopparna också?
Axel är sjuk, började i går på morgonen då han ringde och berättade om sina syndrom (som han sa, men menade symtom) Ont i halsen, huvudvärk, torrhosta och feber. Han har inte varit i Mexico så då gissar jag att det är den gamla vanliga influensan (och inte den nya influensan den som från början kallades svininfluensan) Vi andra har arbetat eller gått skolan (makens döttrar) Middag hemma och sen en miniturné på Jula & Ellbes. Kvistlack och målartvätt samt diverse elkopplingar till stugan så vi får igång spisen om vi åker ut till helgen samt picknick mat till Johanna som skall på utflykt i morgon. Oxfile blev det också eftersom mannen fyller år i morgon och det kommer att bjudas på finmiddag. Kaffe på sängen blir det inte för han tycker 05.00 är lite för tidigt :o)

Hörs i morgon igen. I kväll ser jag Cityakuten och hur det går för Carter och hans dialys, Neela och hunken från Australien och kanske kanske kommer Dr Ross åter och hälsar på...
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja lite tantvarning är det nog:-)Hihi
Men vilken fin hibiskus. Kram mamma

Åsa E R sa...

Skicka en stooor grattishälsning till din man idag på hans dag!
Grattis, Magnus!