31 maj 2009

Min lördagskväll

Det där TV programmet som går på lördagskvällarna som jag gjort ett och annat inlägg om tänker jag inte ens nämna vid namn. Är så grymt besviken. Det är ju inget överlevnadsprogram så det är inte det, jag vet att det är ett underhållningsprogram men inte fan har jag blivit underhållen av Ellinor under de 11 veckor programmet visats.

P5300191

Mina 2 äldsta vänner (inte i ålder utan hur länge vi varit goda vänner) Eva och Kamilla finns ALLTID när man behöver dom. I bland hörs vi inte på flera månader men vi känns ändå alltid självklara med varandra.

P5300190

Annelie är en nyare bekantskap men lika självklar. Kamilla tog ett foto på mig och Annelie som satt mittemot men jag ser så fet ut att jag inte vill lägga ut det. Annelie tog då ett uppifrån (så kallat fågelperspektiv) Lite bättre (inga dubbelhakor iallafall)

P5300192

Underbart god (GI) middag och samtal om relationer ägnade vi oss åt. Otippat på en tjejmiddag va ;o)

Tack underbara vänner för en trevlig kväll!

Inga kommentarer: