20 maj 2009

Min hemlighet är nu offentlig

http://lt.se/sport/ssk/1.457585

http://www.sodertaljesk.se/0708nyheter.asp?NPK=3138#3138

Lukas1

Jag är således inte på smällen, har inte fått någon ny tjänst, löneförhöjning (tyvärr) eller annat.

Om min lilla sötnos står följande att läsa:

Larsson beskriver Kilström som en utmärkt skridskoåkare och gillar också hans tuffhet och aggressivitet på isen.
– Lukas viker inte ner sig ett enda dugg, han går in i skiten utan att tveka. Han var med på a-lagsträningar under förra säsongen och klarade sig utmärkt, vi tror att han har mycket utveckling i sig, säger Larsson

//Mamman som är stolt som en tupp över alla mina barn som just nu alla tre mår riktig bra i livet (Axel har ju feber men det gills ju inte)

4 kommentarer:

Åsa sa...

Åhh vad kul!!!! Gratta Lukas från oss pingviner.

Åsa sa...

Förresten så glömde jag och tacka för tipset att andvända svinto i diskhon och diskbänken. Den blir verkligen tokfin och så mycket billigare än stålrent :). Låter nästan som jag gör reklam för svinto här...

Marie KJ sa...

Blommor och städtips det är min blogg det ;o)

Lotta sa...

Riktigt kul!