27 maj 2009

Min jobbdag i bild:

Vill så gärna vara en empatisk och snäll chef men ibland är det ju omöjligt! Så som Kalle ser ut här tycker nog idag ett par av mina medarbetare att jag är. Solen skiner trots hot om regn, moln och blåst. Vi skall ut på böljan den blå med jobbet. Jag har för första gången i mitt liv på mig tights (kalasbyxor utan fötter skulle vara mer rätt namn) under en klänning. Annars är jag barbent (för kallt i dag) eller strumpbyxor (det har man inte denna årstid) Känns faktiskt ok. På lunchen var jag och Emma till Skärholmen och jag köpte mig en helt UNDERBAR svart långkofta. Handstickad är den och kostade inte särskilt mycket. Den och den stundande sommarfesten skall jag nu försöka fokusera på. Livet går upp och ner, nu skall jag börja gå uppför och banne mig ha kul. Som någon klok sa: Man får aldrig roligare än man gör sig.

Solong


2 kommentarer:

Maribella sa...

Tycker inte alls att du liknar Kalle!!
Du ser alltid så snäll ut!!
Ha en riktigt rolig fest i dina kalasbyxor!!!
Kram

Anonym sa...

Jag läser rätt många bloggar, din är en av dem bästa & roligast att läsa

BARA SÅ DU VET !!!

Kram Kram Lollo som dagens outfitt klädd i mummelbyxor :O)