31 maj 2009

Min dag i bilder

Min systers döttrar (hon har 2 söner också)

Emma (dagens konfirmand) Cim och Sofi (min guddotter)

P5310199

Guns yngsta barnbarn Albin, fyller 1 år den 1 juli. Så himla söt!

P5310207

2 barnbarn till: Sofis Erik och Cims Ebba. Vilken charmig ålder de är i. Pratar några ord man förstår men mest långa meningar med ord ingen begriper. Jag lekte tittut med Erik och både han och jag skrattade så vi kiknade!

P5310211

Lynn är äldst bland Guns barnbarn, fyller 6 år i september. Henne vill jag träffa ofta!

P5310214

Här ser ni min storasyster och tillika mormodern till alla charmknuttar. Gun är precis 2 år äldre än mig.

P5310216 

Morsdagsmiddag vankades senare på Annalundsvägen. Här ser ni hela min familj.

P5310221

Mina två stora killar

P5310218

Dagens sista bild får bli på morsdagstårtan

                      Bild0148

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst har jag underbara barnbarn! Tack för en trevlig söndag tillsammans. Trevliga människor, god mat och sol, kan det bli bättre! Lade mig i solstolen och pressade efter ni åkt hem, så svettigt det blev.Sen en promenad. I morse -0,1. Det är ju bra för jag smaskade ju snickerstårtan i går :0)
Ses hos lillasyster i morgon
Kram från stora syster