11 maj 2009

Samos here we come!

I dag har vi bokat en resa till Samos!
Så himla vackert Vi åker 15 augusti och blir borta en vecka. Vi vet inte vart på Samos för vi har bokat något som heter Apollo smile. Innebär att vi är garanterade ett minst 2 stjärnigt hotell med toa och dusch på rummet. Det finns något som heter Apolla smile med pool, då får man minst 3 stjärningt med pool men de resorna var slut. Med lite tur kan vi ju även hamna på något jättefint 5 stjärningt!
I dag är jag jätteglad för en sak som är hemlig. Hoppas jag kan berätta om det om någon dag!

4 kommentarer:

Maribella sa...

Vad härligt med en resa!!
Är det på tuman hand, eller hela familjen??
Gud vilken cliffhanger....hur nyfiken som helst!
Kram

Lotta sa...

Åh, vad avundsjuk jag blir på er som ska ut och resa. Åh, vad glad jag är över att du är glad, oavsett vad det nu är för hemlighet. Tycker om dig massor vännen.

Åsa sa...

Åh, vad härligt! Agusti när det är så varmt och skönt i vattnet också. Pool behöver man ju inte i Grekland, havet är ju så mycket skönare. Jag tror inte det finns så många "dåliga" hotell som man riskerar att hamna på.
Fan vad nyfiken man blir nu då! Kul att det är något som glädjer dig i alla fall :)

Anonym sa...

ÅH, va kul. Då är vi samtidigt i Grekland. Vi åker den 19 aug.
Gud så nyfiken jag blir! Gissat på allt, ny graviditet, nytt jobb, ny man,(nej det tror jag nog är det sista jag skulle gissat:-) Vad det nu än är så glädjer det dig. Och det är huvudsaken.
Kram mamma