22 maj 2009

Allsång på Getryggen

Åkte ut till stugan på morgonen. Vi tvättade taket och har nu kvistlackat det 2 ggr.

P5210078

Denna underbart söta kisse har varit med på min blogg förut, men är ju värd att publicera ännu en gång. I går hade en kompis i en grannstuga med sig. Han var dock en vanlig halvtjock, svart katt och inte ens hälften så söt som denna (får inte vara med på bild)

P5210050

Efter maten satte vi på musik och sjöng och dansade. Otroligt roligt hade vi och jag var vaken till midnatt när jag kom på att jag skulle upp kl 05.00.

P5210093

En tumstock kan med lite fantasi fungera som mikrofon.

P5210090

Cornelis, Danny och Black Jack spelades bla. Ser ni vilken hög ton hon tar Joppan?

P5210101

Trio de Jönssons. Maken höjer på ögonbrynet så som dansbandskillarna gör när dom försöker flirta med en på dansgolvet tycker jag :o)

P5210104

Systrarna Jönsson i en stilla foxtrott

P5210107

Far och dotter buggar.

Pigg som en lärka när klockan ringde 05,15 :o)

2 kommentarer:

Åsa E R sa...

Åh vad kul ni ser ut att ha!

Amanda sa...

Hälsa Joppan att hon på bilden då hon tar en hög ton ser lite ut som en blandning mellan Katt när man trampar den på svansen och hon själv när hon ser Alexander Rybak. Eller gör inte det förresten jag gör det själv när hon kommer :D!
Kram Amanda