30 mars 2009

Spalje av armeringsjärn

Vill jag bara ha! Kostar skjortan på Zetas men jag har ju en son som jobbar med armering och betong. Eftersom jag försökt förklara för honom hur den skall se ut och han inte fattar har jag nu tagit foto på min granne Camillas och skall ge det till honom. Förhoppningsvis får jag nu en i morsdagspresent eller möjligen på min födelsedag :o)

En vanlig dag på jobbet. 2 intervjuer, en som inte var något vidare och toppen. Tyvärr var nog den första väldigt mer angelägen att få jobbet än den som var så bra. Många blir rädda för våra arbetstider och gillar man inte skiften så blir det nog svårt att jobba hos oss.


En första förändring av hallen. Spegeln köpte jag i dag och hyllan i går på IKEA. Magnus och jag delar på en korg och barnen har en varsin (avsedd för mössor och vantar typ) Kom på när jag la in bilden i bloggen att jag har en fin lampa att ställa dit (det behövs för den enda belysningen vi har i hallen är en tavelbelysning)

Jag har även strykt och lagat mat (Lasagne) Nu ser pojkarna på Annalundsvägen på hockey och mamman är så trött att ögonen går i kors. Skall således redan lägga mig (min matochsovklocka är ju faktiskt redan 21,30)

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt! En lampskärm med lite färg kanske?
kram mamma