08 mars 2009

Lite bättre söndag

Hostan värre (ont i lungorna när jag hostar) men ingen feber eller huvudvärk. Inte det minsta snuva. Således var min diagnos i går fel. Influensa med feber i en dag finns nog inte.
Jag är en väldigt kostnadsmedveten och ekonomiskt lagd människa, det vet ju alla som känner mig. Väldigt typiskt mig att vara sjuk över en helg. Förra gången jag var sjuk var märkligt nog var i september (jag är annars sjuk en gång var 4:e år) I september fick jag en riktigt bonnförkylning med hosta, miljoner nysningar, snorig och snörvlig. Första sjukdagen på dag 1 på min och makens bröllopsresa. Hann helt tillfriskna innan det var dags att gå till jobbet (såklart)

I dag skall jag klä mig. Köra Axel till och från träning (i går körde hans snälla bror ) Handla mat. Dvs göra någon nytta (fast inte så mycket)

Den snälla storebrodern och hans söta och snälla flickvän stannade på middag. Bilden är dock tagen den 13 september.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att du är bättre. Jag ska föröka samla ihop mig och i em åka med Cinderella till Åland. Håhåjaja. Det kostar att ligga på topp.
Kram mamma