20 mars 2009

Min son Axel...

...är ju som ni mina trogna läsare vet på hockeycup i Trollhättan i helgen. De vann i morse och Axel gjorde ett mål och en assist (spelandes back!) Nyss spelade dom mot Hammarö och fick stryk och Axel har gjort sig illa. Varit på sjukhuset i Trollhättan som gjorde en första besiktning och skickade honom vidare till större sjukhus med ortoped. Armen är deformerad enligt Kristoffers pappa Gunnar som är så snäll och kör honom (varför följde jag inte med?!)
Här är en länk till cupen för er intresserade:

http://www.sportexcup.se/cuper_start.php?id=52

Hur det går för Axel får bli en cliffhanger. Lovar meddela mig på denna sida så fort jag hör något.

Har nyss badat, lagar tacos och skall se Så ska det låta samt slutet på Lets dance. Heja Morgan! Och må den inte vara av (Axels arm)

2 kommentarer:

Maribella sa...

Stackars, stackars Axel!! Jag håller tummarna stenhårt för honom!

Anonym sa...

Hockey är på allvar nu, så är det bara! Vad tråkigt för honom. Om armen är bruten är det kan jag ana en liten tröst (för honom) att säsongen inom några dagar ändå skulle ta slut.
Trevlig helg!