05 augusti 2010

Stress

En bra dag på jobbet, åkte hem i bra tid. Stannade på IKEA för att handla lite smågrejer till Getryggen där vi ämnar tillbringa helgen. När jag åker därifrån hamnar jag i värsta bilköerna.  Inget kan få igång mina stresshormoner som bilköer. Värdelös tid där jag antingen hade kunnat göra nytta eller välja att ligga i soffan och pilla mig i naveln.

Mannen och Simba fick gå på promenad ensamma. Det var ju städdag hemma och jag ville göra min del av den samt hinna laga mat. Väl efter maten har vi varit och handlat mat inför helgen. Nu har jag hamnat i soffan med mannen och Ernst. Duschen ropar mitt namn men får ge sig till tåls en liten stund.

          Ha en bra torsdagskväll, sommaren verkar ha kommit tillbaks!

1 kommentar:

Lotta sa...

Jag känner en oerhörd tacksamhet över att sommaren kom tillbaka. Halleluja!

Jag känner mig sänkt över att ha missat att min son skulle ha gått på is denna vecka. Han har missat två ispass för att jag inte kollat mailen. Semester huvudet.....