26 augusti 2010

The Big Apple

Bild tagen under min 10,000 stegs kvällspromenad. Min mobilkamera är väl inte den bästa men visst ser man det fina kvällsljuset?Bild0192 Jag och mannen började ju undra om vi inte skulle unna oss en resa i höst. Först kikade vi på sol och bad men när vi surfade runt såg vi ju att det just nu är billigt att flyga till NY. I dag slog vi till. Vi åker 6 dagar i slutet av november. Således blir det Valencia med bästa tjejgänget i September och New York med stora kärleken i November. Sämre kan man ha det :o) Bilden nedan tagen förra gången jag var i The Big Apple, då för att fira min 40 årsdag tillsammans med fina systrarna, svägerskan och bästisen. Oj, vad kul vi hade!

                                                          I morgon fredag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

harligt med resa! sjalv funderar vi pa sol med killarna eller drommer om alperna (igen) dock utan hulliganerna. ursakta att vissa punkter faller bort, erkanner att ja varken ar 15 eller media nord sa ja kan inte hitta dessa pa telefonen, ha ha. tank vilken snygg pingla du blir i nov efter allt gi. kramen

Lotta sa...

NY som jag bara måste tillbaka till. Vad trevligt!

Jag ser på bilden att bästa kjolen var med till NY. Löste du problemet med fodret?

Kraam

Anonym sa...

Coola brudar i NY! Fantastisk fotograf ;)
Underbart med NY, det kan aldrig vara fel.
Trevlig helg
Lill-Åsa