06 augusti 2010

Fredagssol

Underbart härligt med fredag och som lök på laxen sol. Lillasyster Åsa med fru Åsa ska med ut till Getryggen i helgen. Kommer med tvärbanan till Årstadal vid 16,15, för vidare färd i min bil. Magnus och tjejerna åker från vår gata i stan och vi sammanstrålar där.I kväll ska vi sitta på stranden och mysa med en sommardrink och lite nötter samt senare grilla älgbiff. I morgon vill vi sola och bada hela dagen men det kan ju vara så att vädrets makter inte är med oss. Då får vi gå ut och gå, spela kort, lösa korsord, läsa, spela TP. Jag älskar att spela spel och i synnerhet TP! Hmm, eller rättare sagt: Jag älskar att vinna i TP! Hmmm, eller ännu mer rättare: Jag älskar att vinna allt. För livet är väl en tävling :o) Eller som jag brukar säga till ungarna:

- Vi gör väl inte det här för att det är KUL? Vi gör det för att VINNA!

P1240009                                                              Finaste Åsor

2 kommentarer:

HemmahosSussie sa...

Ha en underbar helg oavsett väder. Och du, jag älskar också spel och speciellt TP, vinner jag inte då blir det ny omgång för vinna det SKA jag.
Och när får man se din nya frissa?

Lotta sa...

Ha en trevlig helg med alla goa människor. Jag är för övrigt en person som inte skulle vinna TP. Aldrig någonsin skulle jag lyckas med detta.

Jag hejar på dig!