31 augusti 2010

Malmskillnadsgatan

I dag har jag kört bil i stan (Stockholm) Är stolt som tuppen (som Tsatsikis pappa sa) Jag som är en mespropp när det gäller att köra bil just i stan, försvarar det med mitt dolda handikapp = Totalt avsaknad av lokalsinne, kan inte höger och vänster och knappt upp och ner. Vad sägs om att jag kört till Malmskillnadsgatan, på Sveavägen, Hamngatan och Hornsgatan (fast den sistnämnda har jag kört på förr) Det bästa med en GPS är att den inte blir sur om man kör fel, den bara beräknar om rutten, utan minsta klagan.

Bild0193                                                                   Bildbevis

Efter lite eftertanke och glada hejarrop från er mina kära läsare fortsätter jag med GI. Hoppas orken kommer åter och jag vill prova längre för att få koll på om undret med den försvunna migränen håller i sig. I kväll har jag gått en 9 km långpromenad och lyssnat på Christer Sjögrens och Andres Lokkos sommar i P1 program. Båda bra.

Söta Axel har i dag bytt linje på gymnasiet. Han har varit tveksam till sin Räddningsmedicinska och nu går han Idp (samma som Lukas gick) Det blir nog bra, det måste ju kännas rätt.

Nu väntar en varm skön dusch, visst sover man gott nu när hösten med både hög luft och mörka kvällar?

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vad du är beundransvärt duktig som kämpar på med GI och motion.

Åsa E R sa...

Jag tycker att det var ett toppenbra beslut att fortsätta med GI.
Jag hejar på dig, det vet du!