13 augusti 2010

God things in life!

Bra saker om veckan:

1. Hos blodgivaren missade dom för 2:a gången på mina 47 tappningar mitt kärl. De grävde och letade vilket har resulterat i en blåmärke i höger armveck. Men som plåster på såret får med en x-tra present när de misslyckas! Vi som samlar på frukost skålarna i Swedish Grace serien man kan få fick nu i hop så alla som bor här kan få en varsin. Man blir glad för lite ibland :)

                                   

2. Cocktailklänning inhandlad. Inte som jag tänkt, lite för blå och lite för lång men jag känner mig fin i den och den var till ett pris jag kan acceptera med tanke på att jag antagligen inte kommer att nöta ut den. När den hänger på galgen ser den ut som en 36:a. Orsaken är att den är sydd på skrådden . Att rekommendera! Sjalen och väskan hittade jag på Åhléns city.

P8130190 

3. Att jag har ett jobb som möjliggör att jag ibland kan jobba hemma. Ensam i soffan med LT och DN i stället för att sitta i bilköer. På nyhetsmorgon lagar dom meze. Inte behöva locka håret eller måla sig förens man har fika rast. Det är lyx det. Nu vankas barnfri helg i vårt lilla radhus, ännu mer lyx!

1 kommentar:

Lotta sa...

Jag önskar dig en riktigt härlig barnfri helg!