20 augusti 2010

Nostalgi

I går var jag och mina systrar och Åsa på middag hos mamma (3-rätters GI, tack snälla mamma för att du tänkte på det!) Vi plockade fram gamla fotoalbum och med dom massa minnen. Detta foto är taget samma helg jag konfirmerades. Således gick jag i 8:an. Pojken jag kramar är inte min pojkvän men en pojke och en vän: Krister som gick under smeknamnet Kalven. I bakgrunden ser ni min storasyster Gun och hennes dåvarande pojkvän Uffe. Även min bästis Maria skymtar i bakgrunden.

                                                         Vad åren går!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Åren går verkligen fort, för mig också...

Vad vore livet utan nostalgi och en hel massa minnen. Härligt!

Trevlig helg önskar jag dig.

HemmahosSussie sa...

Gud vad kul att se. Har ni (Karin) inga fler gamla bilder du kan lägga ut.