24 augusti 2010

En alldeles vanlig dag

Har det varit i dag = Bloggtorka. Några bra saker med min dag:

1. Lunch med maken (hör inte till vardagligheter)

2. Dagens inköp. En fin svart underklänning.

3. Vädret, blev ju bättre än de sagt :)

Bra matdag. Hälsotallrik till lunch och kycklingwok till middag. Mätt och belåten och (väldigt få) kolhydrater. Ingen långpromenad men en mittemellan samt en liten cykeltur. Får duga. Jag hörde en liknelse om det här med motion. Man kan jämföra det med att borsta tänderna. Man KAN göra det jättelänge en gång i veckan men man får liksom bättre effekt om man gör det lite varje dag. Så får det bli.

Kvinlig gymnastik, bild 2

              Bild från förr, lite “eleganta” gympakläder må jag säga :o)

2 kommentarer:

Maribella sa...

Verkligen jättefina!
Ska införskaffas till nästa träningspass...
Hur käns GI- andet?

Lotta sa...

15 minuter per dag har jag hört ska räcka en bit på vägen.

Maken var på kurs i Liljeholmen förstår jag :-)