22 augusti 2010

Slumpen

I dag spelade Axel sin första match med sitt nya lag Botkyrka. På parkeringen utanför Trångsunds ishall möter jag min kusin Christer och hans Bodil. Har inte mött de på länge och frågar vad de gör där. Det visar sig att våra barn spelar i samma lag! Helt otroligt. Min kusin som bor i Tullinge har jag inte träffat sedan “gud vet när”. Nu spelar hans Anton och min Axel i samma hockeylag. Det vill jag kalla slumpen!

En varm och solig dag då jag lyssnat på Annica Östbergs sommar i P1 under min promenad runt Trångsunds ishall. Mycket bra! Flera sommarprogram har jag faktiskt bara lyssnat på 30 minuter och sen hoppat över (om ni nu undrar om jag tycker alla varit lika bra)

  I Kväll har Lucke varit här på middag och jag vill inte jobba i morgon :(

3 kommentarer:

Maribella sa...

Världen är liten....
Kommer du med på torsdag??

Kram

Lotta sa...

Vad roligt! Hoppas grabbarna gillar varandra :-)

Jag vill inte heller jobba imorgon....

Anonym sa...

Otroligt, vilken liten värld!
Jag lyssnar på Annika Ö för tillfället.Har bara hunnit typ första 10 minuter men det verkar mycket lovande.

Lill-Åsa