28 februari 2010

Ytterligare en i-landshistoria

I fredags var jag till Liljeholmstorget för en liten lunchshopping. Jag tycker att Foundations är det svåraste som finns att köpa. Har köpt massor av både billigare och dyrare sorter men fått fel färg. Eftersom jag har läst at det vanligaste felet man gör är att köpa en för mörk har jag gjort tvärtom. Folk frågar hur mår du egentligen, oj vad du ser blek ut eller liknande. Gick således in på Kicks och berättade om mina (i-lands) problem. Se där träffade ytterligare en människa som hamnat på rätt plats i livet. Lilla söta flickan var ett proffs på saken och testade ungefär 6 olika innan hon utbrast, där har vi DEN! Passade även på att köpa en primer. Dyr med dryg. Tar man lite för mycket ser man ut som Hulken (den är grön, just för att dämpa ner mitt ansikte som oftast är rött/rosa blemmigt)

Sälja kunde hon också, för om man köpte 2 Biotherm produkter fick man en gåva. Köpte således också en duschcreme som luktar underbart.

Appropå vår helg: Vi brukar bo på Elite (maken gör det ofta med jobbet så han är någon slags silvermedlem) Hotellet är Elites nyaste och största och öppnade denna månad. Sproilans nytt och superfint!

Väl hemma har jag börjat tvätta, mannen har handlat och nu väntar soffan och kvällstidning. . .

1 kommentar:

Lotta sa...

Det är till den tjejen på Kicks man ska gå förstår jag. Tråkiga jag hajar ingenting om färger hot och dit. Urdålig på att veta vad jag ska ha. Tack för tipset :-)

Såg Lukas på Scaniarinken. Han var redo för match tror jag ebtsämt.

Kramkram