09 februari 2010

Fynd, sömnad, gymnasieval och packning

I söndags när jag var på stan hittade jag en skinnjacka som jag föll pladask för. Tyvärr fanns den inte i min storlek. Eftersom jag inte kunnat släppt den i mina tankar tog jag mig i dag tid att ringa runt till andra butiker i samma kedja och se på 5:e stället (Farsta) fick jag napp! Åkte således till Fasta centrum på lunchrasten (mycket stolt då jag inte körde fel en endaste gång!) Nu äger jag en toksnygg skinnjacka av kavajmodell men med lite finesser. P2230085I kväll har jag sytt gardiner till mitt nya kontor, hjälpt Axel med sitt gymnasieval på webben samt påbörjat packning inför Sälenresan. Axels axel bättre (han skadade den i söndags på matchen) Han provar att träna i kväll, hoppas det går bra.

Kanske det inte kommer något inlägg i morgon, åker ju mot Lima. Sover hos pappa nere i Lima i morgon då vi är framme sent och skiduthyrarna stängt. Väl uppe i stugan på torsdag dag hoppas jag få igång Åsarnas mobila bredband som jag lånat. I så fall kommer ett inlägg varje dag annars inte. Tänk att jag skall få vara med ALLA mina barn i 4 dagar, kommer inte ens i håg när det hände senast!

P2230102

PS. Har bokat sånt här väder i år med (denna bild från sportlovet förra året) DS

2 kommentarer:

Lotta sa...

Sköna dagar med söner och pappsen önskar jag dig.

Anonym sa...

Skit bra att du bokade det tjusiga vädret:) och att jag ska upp samma helg,fniss. Ha det så gutt och kör försiktigt
Kram Susanne