17 februari 2010

Riktiga Isak

                         Ser ut så här. Rund och go!Isak

              Och här med sin mormor, tillika min storasyster GunimageEn bra dag på jobbet (gick fort!) Hem och ställde mig vid strykbrädan. Nu är jag klar, har lagt detta inlägg och skall ut och gå en liten prommis i mörkret. Satte på mig stegräknaren i måndags, satan vad lite man går på dagarna!

PS Ingen idé ringa eller mms:a/sms:a min mobil! Har ett nytt simkort som det gamla numret skall porteras till (vilket år som helst verkar det som. Hur svårt nu det kan vara, grrr på er Telenor!) Mitt högst tillfälliga nummer är 0708 726129 DS

2 kommentarer:

Lotta sa...

Coolt att Gun är en ung mormor. Jag tror du blir en perfekt farmor än vacker dag. Jag ska bli en perfekt farmor och mormor till mina barnbarn. Helst vill man vara en ung sådan också, men inte ännu...

Anonym sa...

Vilken liten fin tjockis !!

(inte Gun alltså)

man glömmer så fort, men jag har haft barn under 3 kilo så detta är en liten tjockis i mina ögon.
men söting som storebror Erik.
Kram Lollo