08 februari 2010

Det jobbiga samtalet (*2), IKEA och blodpudding

Så kan man i korthet sammanfatta min dag. Ibland undrar man ju hur man kunde hamna på det jobbet man har. En konstig titel som inte en människa fattar vad man egentligen gör på jobbet har jag också.

I ärlighetens namn skall väl tilläggas att jag tycker  att just IKEA är rätt kul. I dag var jag med en kollega och handlade en del skrymmande (men för den skull inte särskilt tunga) saker till jobbet.

AGEN korgLYKTA Bordslampa

Hemma strax efter 18,00, mannen hade lagat mat. Blodpudding i dag och stuvad spenat i morgon (+spenaten i laxen i lördags) gör att jag kommer ha tokbra blodvärde inför nästa blodgivning. Jag som bara älskar semlor har inte ätit en enda enda i år. Inte för jag borde heller (det är ju vare sig bra för blodvärdet eller något annat!) Men ändå (varför skriver hon om det då kanske ni undrar?) Därför jag är extremt SUGEN på en just nu såklart! Tur att de inte är så lätt att få tag på...

Inga kommentarer: