27 februari 2010

Fantastisk lördag

skatan ensemble

Det här var dagens aktivitet! Jag älskar Kvarteret Skatan och skrattar så jag får träningsvärk i magen. Skitroligt och precis min humor. Skrattade högt och mycket (mina barn hade skämts om de var med)

Bild0525

Hotellfrukost, DN och SVD i sängen tillsammans med mannen och Lasse (Bengtsson på TV 4) Sen tog vi oss till Söderhallarna och åt lunch på Melanders bakficka. Mmm, vad gott! En öl på Black & Brown hann vi också med innan vi gick till Rival.

Till middag åt vi min absoluta favorit (han känner mig rätt bra mannen min) Musslor på Akkurat!

Bild0527

Nu är vi åter på hotellet, ömma fötter och mätta i magen sitter vi i satinlakanen i den supersköna sängen och fångar kvällen!

1 kommentar:

Lotta sa...

Jag är väldigt bra på att hålla en hemlis jag :-)

Njut av stunden, satinlakanen,kärleken och av varandra. Det skulle jag ha gjort!