25 februari 2010

Arvegods

P2250011

Den här byrån ärvde vi från Viola. Den har stått till sig någon vecka och i dag kom jag på var den ska stå! Visst blev det fint? Vi ärvde också denna:

Bild0513Nu håller jag på att maila olika tapetserarverkstäder för att få ett cirkapris på att klä och kanske stoppa om den. Den är både skön och fin tycker jag. Tänk er i mörkgrå ull eller möjligen vitt vackert skinn? Någon som har erfarenhet eller till och med kanske någon tapetserare? Jag tar tacksamt emot förslag.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Min svärmor är oerhört duktig. Hon är också en väldigt upptagen pensionär. Vet inte om hon har tid, men hon har kanske tips på vart du kan vända dig. Jag ska höra med henne.

Anonym sa...

Hej Mari. Min kusin är så jäkla duktig på att klä om möbler,ja egentligen finns det ingenting hon inte klarar faktiskt. En sak till: du ser ut att ha en likadan byrå som mig (fick den efter mamma) men jag har tyvärr tappat bort min nyckel. Kanske din passar även i min och om jag i så fall kunde få låna den och göra en kopia. Kramar från Kicki på Håga tel 08-550 960 78 eller 070-725 20 83