29 november 2009

Robinson (och advent)

Robinson Karibien. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Jag är ingen TV tjej. Är inte särskilt intresserad helt enkelt. Genom åren har jag sett Cityakuten, Vänner och lite annat, jag sätter mig inte och planlöst zappar runt. Men jag ÄLSKAR Robinson! Bättre än så kan TV inte bli. I år tycker jag dessutom att det verkar vara den bästa säsongen ever. 

Jag håller på lag Agwe och min favorit bland tjejerna är Sofia och bland killarna Mats eller Göteborgar´n eller Simon eller. .  De jag inte gillar är Tienne (men hon åkte ju ut i går) Annica och Angelica. Paulo är också klockren, jag tycker han är minst lika bra som Anders eller kanske ännu bättre.

                                             FavoritenSofia Sunnebo. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Sen har vi förstås tänt ljus här hemma. Senare skall det mysas med glögg och pepparkakor (med blå Castello) mmmm..

Längtar redan till nästa lördag. Då skall jag till frissan, Sportklubben har hemmamatch men mest för att det är ett nytt avsnitt av Robinson!

2 kommentarer:

Maribella sa...

Måste kolla, har missat alla avsnitt...
Kram

Lotta sa...

Tv-tittande är det ont om för min del. Älskar Robinson, men har inte sett ngt avsnitt denna säsong.