07 november 2009

I just love Saturdays!

Idag ska jag, Magnus, Maria och Björn gå på denna mässa:Massbilagan-2009 

Alla gillar vi att laga mat (och tyvärr även att äta upp den) Efter det skall vi dra oss in till Södermalm för att ta en drinkadjävul (lite osäker på om det är mammas kompis Dottys uttryck eller mammas x Uffes) uppe i skrapan. För er som inte varit där en, gå dit. Bästa NY känslan i stan!

Image_for_entity__Och_1583a

Efter det går vi på konsert. Maria och Björn har köpt biljetterna och känner att jag börjar kanske bli gammal då jag (i hemlighet) hoppas att det är sittplatser.

Winnerbäck

Vi har således en kanondag framför oss.

Vill också passa på att få följande svart på vitt: Jag var vaken till över tolv i natt och sov till 09.15! Detta trots att mannen som har jour blev väkt av telefonen 07.15 (och jag med för jag vaknar ju av att en dammtuss rör på sig) Vi somnade om (har aldrig hänt mig typ) I går kväll såg vi Mord i sinnet. Den har börjat om från början och jag gillar verkligen den serien och tänker försöka se alla avsnitt denna vända (en högoddsare pga. min kvällströtthet)

Vill också tala om att Sveriges J 20 landslag vann samtliga tre matchen “over there” Ett mål och en assist till sonen. I morgon kommer han hem.

Ha en underbardag alla ni som läser detta och kom i håg att du är din egen dagboks författare!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Jag har ingen aning om vart skrapan ligger ?

Hoppas ni får en toppen kväll med sittplats :-))

Maribella sa...

Hoppas din dag blev just så härlig som du beskriver!
Men...är det inte hälsomässan som drar??
Kram