15 november 2009

15 års kalas, hockey och middag med vänner

Axel fyller 15 år på torsdag och firades i går. Denna smörgåstårta hade jag förberedd tidigare men garnerades på morgonen av mig och Johanna.PB140109

I stället för vanlig morotskaka gjorde jag dom som cupcakes. Snyggare.PB140110

Svägerskan Åsa och Gun som ju båda är grymt snygga på detta kort (jag sätter bara in “snyggfoton” på min blogg och förväntar mig då att inga fulkort på mig publiceras på bloggar eller bilddagböcker :o))PB140116

Min lillasyster Åsa som var gladare än fotot visar.PB140115

Guns dotter Emma som är lika ung som födelsedagsbarnet, men fyller inte år förens i december, också snygg på kort!PB140117

Och denna unga snygga man som är mitt yngsta barn. Tänk att han redan är 15 år (på torsdag i alla fall)PB140122

Så här såg han ut som liten (fotot snott från Åsornas blogg)

Axel

Sen gick vi på hockey, torsk mot DIF men vi var (om det nu är någon tröst) minst lika bra. Eva och Karin var jag med och vi åkte efter matchen hem till Kamilla och Harry och bjöds där på en underbar måltid (åt mer än vad viktklubb rekommenderar)

Nu på morgonen har pappa tittat förbi på väg hem till Lima från Norrköping. Åsorna, nu finns er kamera här!

1 kommentar:

Pingvinfamiljen sa...

Åhh, vad bra. Kameran är efterlängtad! Ja, det var väldans vad mycket fina människor du hade på bloggen :)