12 november 2009

Lunchpromenad…

..Hann vi med i dag trots platschefsmöte hela dagen. Så här vackert är det trots att november månad inte precis är den vackraste. Bilden tagen från Liljeholmskajen mot Hornstull.Bild0448I kväll spelar SSK pojkar 16år mot Boo borta och A-laget mot Rögle också det borta. Magnus har beställt en box från Canal + eller digital, är det skillnad? Så vi kommer kanske att kunna se åtminstone den ena matchen på TV (han är och hämtar ut boxen just nu så man ska väl inte ropa hej förens man är över bäcken) Barnafadern var så snäll och körde Axel då jag känner att jag var i stort behov att bara få vara, jag är fasiken aldrig hemma.

Viktklubb går lysande, fast jag har ju inte vägt mig, det gör man på måndagar. Vad jag menar är att det är maten och ätandet som går prima, och ännu är motivationen på topp! Jag kör massa positiva bilder i skallen på hur smal jag kommer att vara i sommar. Ser mig liksom själv med bikini på stranden. Tyvärr blir jag inte snygg i bikini ens om jag väger pyttelite, jag har liksom inte rätta proportionerna.  Men ändå, hoppet är ju det sista som överger en. Mina övningar från naprapaten går också bra, ingen huvudvärk ännu denna vecka (fast i går låg den och lurade)

Tack och hej, leverpastej och heja SSK!

Före Viktklubb                                        Och efter

Bikini

ErinAndrewsBikini

3 kommentarer:

Lotta sa...

Vilka bilder! Du kan då överdriva vännen min.

Maribella sa...

Var har du fått den bilden på mig ifrån...??

Åsa sa...

Men ser inte den större kvinnan lite lyckligare ut?