17 november 2009

Matchdag…

n841300301_7924Igen. Väldigt vad tätt det är mellan matcherna? I kväll är det Timrå som står för motståndet. Jag tänkte först inte gå men Axel tränar precis så han ska lämnas till 18.45 och hämtas till 21.30 och då kan jag ju lika bra kolla på A-lags hockey i stället för att åka hem och städa eller se på dumburken. En bra dag på jobbet. Sjuksköterskemöte om nya influensan (och den gamla årliga också för den delen) I går slog vi nytt samtals rekord igen. Hem via Lindåsvägen för att hämta biljetter. Hemma jobbade jag en stund (skrev protokoll) för jag flydde från jobbet då vi idag (och i morgon) har storstädning av golv och mitt kontor var ockuperat av bonande män.

Pyttipanna stod på menyn i dag, potatis, gul och purjo, köttbullar, bacon, korv samt skinka var vad som fanns att lägga i pannan. Stekt ägg och rödbetor till det. Enkelt och gott, åt bara en liten portion för jag viktklubbar ju (men hade inte mycket fett i alls för ingen i min familj behöver den x-tra energin)

Hejåhå, må resten av veckan gå lika fort så det blir helg igen!

Inga kommentarer: