09 november 2009

Naprapatbesök

text85_small

Ni som tröttnat på att läsa om min huvudvärk kan sluta läsa här. I dag hade jag bokat tid till Naprapaten i ett försök att hitta bot. Jag träffade Johnny och drog min 21 åriga historia om min högersidiga huvudvärk. Han lyssnade och undersökte. Nu hoppas jag att han har rätt i sina teorier för det han sa lät otroligt bra. Min känsla är ju att det är en nerv som gör ont, jag har ingen pulserande huvudvärk och ingen aura. Den är en brinnande, svidande djävulsvärk som startar lätt i axeln, är som värst uppe vid skalbasen och sedan vandrar den och biter sig fast bakom ögat. Nu har han känt och tryckt massa i min nacke och jag har sen fått övningar att göra hemma och ett återbesök om en vecka. Hoppas, hoppas, hoppas!

4 kommentarer:

Lotta sa...

Jag håller tummarna för att övningarna hjälper och att naprapaten har rätt.
Kram till dig från mig.

Pingvinfamiljen sa...

Jag håller också tummarna. Jättemycket!

Anonym sa...

Det gör jag också. Jag tror på detta och håller tummarna.
Kram mamma

Åsa E R sa...

Jag håller också en tumme eller två här!