01 november 2009

Kusinträff

           Min “bästis” kusse Eva och storasyster Gun var så här gladaPA310057

    Gravida kusinen Therese, Linda (Evas lillasyster) och min syster ÅsaPA310059                  Så här snygg i håret var faster BibbiPA310067

Skål och välkomna! Vi åt västerbottenpaj, laxsoppa och underbart goda bakelser till efterrätt. Supergott och trevligt anordnat, tack för det alla ni som hjälpt till.PA310062Till vänster ser ni yngsta faster Ewy med sin äldsta dotter Therese och till höger faster Viola (som fyller år samma dag som jag) med sin dotter Veronica.

PA310078 PA310071

Faster Bibbi (egentligen Vivianne) med den snygga frisyren är lika snygg i profil som bakifrån.PA310082

Nu är vi hemkomna från vår resa. Varit till Oskar och lånat frys (till älgköttet) Skall äta lasagne (luktar jättegott) och hämta Axel från hockeymatch. I morgon åker en förkyld Lukas till Canada med J 20 landslaget, honom har jag också ringt och sagt hejdå till.

Nu väntar umgänge med familjen och sömn, jag har en fullproppad vecka framför mig har varenda kväll uppbokad (utom tisdag) Suck.

Inga kommentarer: