25 november 2009

Bästa julsång



Min gamla vän från högstadiet Sussie bloggade i dag om hennes bästa jullåt. Jag har en annan, dessutom från min favoritfilm!

En riktigt bra dag på jobbet. Förutom att mamma meddelade att mormor var så ledsen. Hon har gråtit hela förmiddagen, saknar morfar gissar jag och har det säkert riktigt långtråkigt. Moster Ulla skulle åka dit fick jag höra så jag skall åka dit på söndag.
Efter jobbet åkte jag och tränade med Isabell. Underbara, söta, rara svärdotter som puschar mig att träna. Väl hemma hade mannen lagat underbar middag. Rött kött med en matig sallad till (blandade bönor, tomater, rödlök, oliver, 3% ig feta, gurka)
I kväll ska jag inte göra mer än att skeda och tanka kärlek i soffan :o)

Hörs i morgon!?

2 kommentarer:

HemmahosSussie sa...

Jamen, den är ju också bra. Hade nästan glömt den, finns ju hur många bra som helst. Som Mahalia Jackson t.ex. hon gör ju vad som helst bra. Skeda lugnt och ha det gott. Kram Sussie

Lill-Åsa sa...

Min favoritjullåt är "Driving home for christmas" med Chris Rea. Apbra är den! Sedan älskar jag alla gamla jullåtar med typ Frank Sinatra och grabbarna. Satan så mysigt med jul.