29 november 2009

Nykvarnspartiet 10 år

Jag och mannen åkte till Nykvarn på kalas. Detta foto gör att jag ser enorm ut och mannen liten. Skall ta lärdom av detta och sätta mig längst bak, långtifrån kameran nästa gång.PB280151                   Anders (min syrra gillar honom skarpt!)och PiaPB280149                                     Leif och GunillaPB280161                                 Och Magdalena och LassePB280148

Vid borde satt också fler gamla bekanta. Hade inte så stora förväntningar av kvällen men de gånger man inte har det får man oftast som roligast, så även denna gång!

I dag har det inte gjorts många knop i detta hus, trötta och lite slitna (förstår inte varför, kan det vara “svinis”?, hm just ja, kan inte skylla på det då alla som bor här är vaccinerade)

Något jag däremot gjort är att se Robinson, men om det tänker jag skriva ett eget inlägg...

Inga kommentarer: