31 mars 2010

Kvalitetslunch med Lotta

P6210304

Här är min otroligt snygga vän Lotta. Dock är inte fotot taget i dag utan på min födelsedag i somras. Jag har jobbat hemma. Lyssnar på samtal med hörlurar nu i 2 dagar och mina hörselgångar känns som om dom skulle vara i vakuum och känns superkänsliga. Lotta kom på lunch och hade handlat thaimat med sig, yummi! God mat och mycket trevligt lunchsällskap har jag således haft.

När Magnus kom hem åkte vi ut till Getryggen och vred på strömmen och satt i de 2 nya elementen vi köpt. Förhoppningsvis är där varmt och gott på fredag när vi kommer ut. Nu var det kallt och rått men man kunde föreställa sig värmen, levande ljus och massa mys. Längtar dit!

Nere vid vår alldeles egna strand (jag vet, det är ju bara höjden av lyx!) var det ännu vinter med massa is på Östersjön. Känns som det kan lång tid innan istäcket smält och vattnet blivit så varmt att man kan bada.

Bild006

I dag har vi också fått vårt nya supersnygga högtalar paket (4 högtalare, en centerhögtalare och en subwoofer tror jag det heter)  Vi behövde ett och är båda noviser på området. Magnus bryr sig nog lite mer om ljudet och jag lite mer hur de ser ut. Är ni nyfikna klicka här (vi har de vita) Lasse på mitt jobb har det här som en hobby typ så vi har köpt det på hans inrådan. Jag fick tips i går om att köpa bra kabel, finns det olika undrar man sig? Efter att ha surfat runt på nätet ser man att utbudet är enormt! Måste nog maila Lasse i morgon :)

                         Se hela bilden

                               I morgon halv arbetsdag, tjoho!

1 kommentar:

Lotta sa...

Du är för gullig Marie! Tack snälla för att jag fick komma på långlunch.