30 mars 2010

En bra dag i ett bra liv

Jag är i grunden en väldigt lycklig människa. I dag har jag varit ännu lite gladare än vanligt :) I dag hissar jag:

1. Mitt jobb för att det tillåter mig att arbeta hemma. Har gjort en grej som man måste tänka och analysera och det är SÅ svårt på kontoret där man blir störd ideligen. Därför har jag gjort det hemma och ska fortsätta med det onsdag och torsdag med.

                                       ArbetskamraterP1210008

2. Axel som också har varit hemma. Han är tokförkyld och nyser, hostar och snorar så det står härliga till. Men han är snäll och har dukat på bordet till middagen utan att jag frågade samt städat undan massa bråte från sitt rum.

                                           Liten AxelAxel

3. Vädret! +9 och sol. När klockan var 17 var det ännu ljust ute som mitt på dagen (tack för det sommartiden) Jag gick ut och skottade undan den sista snön från altanen samt sopade och satte ut de små påskliljorna som stått på matbordet inne. Sen åkte jag till returen, underbart ställe som har öppet när vanligt folk kan åka dit (14 – 20) Kastade bl.a. Axels rens samt vår fina Webergrill som var helt mosat av snön som rasat från taket.

                                            Sol och +9Sol

4. Min Magnus. Underbara karl, hur kunde jag ha sådan tur att träffa denna man?

                                  13 september 2008CA8XYVK5

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vilket bra inlägg vännen

Vi ses :-)

Linda F sa...

Jag tror inte på tur... ödet i så fall ;)
Kan det ha varit nåt den årskullen fick i nappflaskan som vi andra inte fått??
Eller så blir dom så härligt underbara med och i rätt sällskap :)
Jag hoppas och tror på en kombination..