04 mars 2010

Sassa Brassa Mandelmassa, vi vill höra nätet rassla

En bra dag på jobbet där jag använt min hjärna mycket. Väl hemma har jag städat (använt kroppen) så in i beng. Skurat badrum, dammsugit (och då inte bara golv utan tavelramar, lister, TV-bänk, fönsterbrädor, byråar) Torkat golv. Skrubbat diskbänken med JIF så den går att spegla sig i. Är så nöjd så nöjd. Mannen kom hem och hade handlat och lagade middag (jag tog ju hans del av städningen!) Fläskfilé med en supergod pestocouscous med feta (det är inge synd om mig!)

Söt unge, dock här just inte i SSK tröjan

Nu ser vi på Canal+. Sportklubben möter Frölunda borta. En viktig match för båda. Tyvärr leder Frölunda med 1 – 0 men bara en ynka period spelad. Nu vänder vi och tar dom (och Lukas får spela och hänger det avgörande målet :o) )

Inga kommentarer: