05 mars 2010

Älskade fredag

Gick upp, lockade håret, klädde mig, åkte till jobbet. Inga bilköer. Jobbade. Åt fredagsfrukost. Jobbade lite till. Hade möte. Åkte hem via IKEA för 3:e gången denna vecka för att få höra att CD-skåpet jag nu bestämt mig för slutats tillverkas och finns inte på något IKEA varuhus i 08 området men det finns i Karlstad och Uppsala. Suck. Vad göra? Någon som har vägarna förbi? Skulle passa rätt bra då va har PS skåp som TV-bänk.

Fantastisk kväll då ALLA våra fem barn var på Taco middag. Det händer otroligt sällan att vi samlas med alla barn. Trodde inte inte Oskar skulle komma och blev därför överlycklig när det visade sig att alla kunde komma.

Oskar och Axel åkte efter en stund (Oskar på väg på party, Axel ska sova hos John) Lucke var kvar och jag hjälpte honom att klippa sig innan På spåret. Nu har även han åkt och jag, Magnus och Johanna ser Skavlan. Malin på övervåningen och ser Let´s dance. I morgon lördag och sovmorgon, I love I´t :)

sverige1109_thumb

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snacka om kontraster:) du med 5 ungar hemma en fredagkväll, jag utan barn en hel fredagskväll.
Idag blir det en massa tid vid pysselbordet alldeles ensam, hm saknar faktiskt allt "oljud".
Ha en skön helg
Kram

Maribella sa...

Underbar lördag!
Ha det gott!