16 mars 2010

Långlunch på Långbro

Bild0536

För er som inte skaffat Facebook kan jag bara säga gör det. För ungefär en vecka sedan fick jag en nygammal kompis där. Lollo som jag var bästis med i gymnasiet addade mig. Otroligt roligt, det var 20 år sedan vi sågs sist men i dag bjöd hon på lunch på Långbro värdshus. Hon var sig så otroligt lik både i utseende och sätt! Nu ska vi äta lunch i maj  igen.

Efter lunchen åkte jag hem och jobbade. Skulle göra en sådan där grej då man helst ska vara ostörd och det gick utmärkt i hemmets lugna vrå. Sen gav jag blod för 42:a gången i mitt liv, alltså borde jag ha gått ner 650 gram i dag (om 1 ml blod väger 1 gram, någon som vet?)

Bild0531 

På bilden ser ni Isak, min guddotter Sofis yngsta son i famnen på min mamma. Jag glömde att jag fotat honom, var ju mammas jobb när han var där och kollade hörseln här om veckan. Så söt, så söt!

image

Natten som var sov jag som en klubbat oxe (eller kattunge :o))

1 kommentar:

Lotta sa...

Vad kul att mötas igen efter alla år. Långbro som ska ha sådan god mat, vad trevligt!

Kram